نمایش فیلم «شکلاتی» در «شوکوفیلم کتابخانه» آران و بیدگل

در دومین هفته اجرای طرح «شوکوفیلم کتابخانه» آران و بیدگل فیلم «شکلاتی» برای کودکان و نوجوانان حاضر در این برنامه به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در دومین هفته اجرای طرح «شوکوفیلم کتابخانه» آران و بیدگل فیلم کمدی «شکلاتی» برای کودکان و نوجوانان حاضر در این برنامه به نمایش گذاشته شد.

 

طرح «شوکوفیلم کتابخانه » به همت مؤسسه فرهنگی هنری هم اندیشان شایسته سیلک با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران و بیدگل پنج شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار اندیشه کتابخانه عمومی استاد عباس موذن پور آران و بیدگل برگزار می شود.

 

این طرح با شعار «پنجشنبه هایی شاد و خاطره انگیز برای کودکان» در قالب سینما فیلم کودکانه، پخش انیمیشن، اجرای کتاب‌باز، اجرای قصه و نمایش، برگزاری نمایشگاه و جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

در پایان این برنامه، مسابقه ای با موضوع نتیجه و برداشت کودکان از فیلم پخش شده برگزار و هدایایی به برندگان این مسابقه اهدا شد.

 

این طرح علیرغم نوپا بودن طی دو هفته اخیر با استقبال خوب کودکان و نوجوانان شهرستان آران و بیدگل همراه شده است.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از اجرای این طرح و تهیه بلیط می‌توانید در طول هفته در ساعات اداری به کتابخانه عمومی استاد مؤذن پور به نشانی آران وبیدگل، خیابان ۱۷شهریور کوچه قیام دوم مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۵۴۷۲۳۶۰۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1211759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha