فعالیت خیرین در حوزه سلامت سبب ایجاد و تقویت روحیه امید در جامعه می شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به فعالیت خیرین در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: این اقدامات سبب ایجاد و تقویت روحیه امید در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(10 شهریور)، در دیدار با مدیر عامل موسسه محکم حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی، اظهار داشت: امروز میدانی باز شده برای ارتقاء روحی و برای اینکه فرد به مرتبه عرفانی نائل شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وقتی پزشکی سلامت را به بیمار هدیه می دهد ملائک برای او رحمت می فرستند، افزود: گاهی همین ترقی ها و رشدهایی که حاصل می شود در سایه همین کارهای نیک است که خداوند به آن توجه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مجموعه ای در کارهای خیر و خدمات دهی برای بیماران نیازمند به عنوان خیران سلامت خدمت رسانی می کنند که در طول سال خدمات مختلفی را ارائه می دهند و این خدمات چشمگیر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت این فعالیت ها از سوی خیرین تأکید کرد و گفت: به واسطه این مجاهدت ها و تلاش های خیران، مردم شاد و امیدوار می شوند و هر جایی که نیاز باشد ما هم همراهی لازم را خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از ابرقدرت ها که تحریم به آنها فشار آورده اذعان دارند که شما چگونه دوام آوردید، تأکید کرد: باید گفت موفقیت ایران در سایه از خودگذشتگی بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: تلاش می شود ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی رخ دهد و آینده ای روشن قطعا در انتظار استان و کشور است.

کد خبر 1211761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha