اختتامیه دوره «۱۱۶ تکاور و چتربازی» در شیراز برگزار شد

اختتامیه دوره «۱۱۶ تکاور و چتربازی» با حضور حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری «امام علی (ع)» نزاجا در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آئین اختتامیه دوره «116 تکاور و چتربازی» شهید مدافع حرم سروان «مجتبی یدالهی منفرد»،  امروز (پنج شنبه 10 شهریور) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، فرمانده دانشگاه افسری «امام علی (ع)» نزاجا، مدیرکل بنیاد شهید استان فارس، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ‌های ارتش در منطقه فارس و ... در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا شیراز برگزار شد.

امیر«ابوالقاسم رضایی»، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در اختتامیه دوره «116 تکاور و چتربازی» در شیراز گفت: این دوره برای پرورش روح تکاوران بوده است تا بتوانند پا جای پای اساتید پیشکسوت تکاور بگذراند و با قدرت رو حرکت کنند.

امیر «کیومرث حیدری»، فرمانده نزاجا نیز در ارتباط تلفنی با این مراسم بیان کرد: تکاوران با این آموزش و دوره می توانند از یگان خود دفاع بهتری کنند و مقابله با تشنگی، مواجهه با شرایط سخت و ... در این دوره از تکاوران، فرماندهانی ساخته برای یگان خود راحتی و آسایش بیافریند.

امیر «علی مهدوی» فرمانده دانشگاه افسری «امام علی (ع)» نزاجا نیز گفت:  تکاوری آدابی دارد که حمایت از مظلوم و شماتت ظالم را شامل می شود و این آموزش ‌ها موجب شده تا با افتخار نشان تکاور را بر بازو زده و از خدا بخواهید تا در رکاب امام عصر (عج) خدمت کنید.

خاطر نشان می شود، آئین اختتامیه دوره «116 تکاور و چتربازی» شهید مدافع حرم سروان «مجتبی یدالهی منفرد» با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، فرمانده دانشگاه افسری «امام علی (ع)» نزاجا، مدیرکل بنیاد شهید استان فارس، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ‌های ارتش در منطقه فارس، اساتید شاغل، پیشکسوت و دانشجویان دوره تکاور اعزامی از دانشگاه‌ های افسری «امام علی (ع)» نزاجا و فارابی در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا برگزار شد.

 

کد خبر 1211769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha