هلال احمر، سپاه و بسیج برای خدمت به مردم  همیشه در صحنه هستند

سلیمانی با بیان اینکه هلال احمر یک نهاد بین‌المللی با خدمات وسیع و در خدمت مردم است، گفت: سپاه پاسداران پشتوانه ای محكم و استوار در صيانت از انقلاب اسلامی و ارزش های الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «یعقوب سلیمانی» که امروز(پنجشنبه، ۱٠ شهریور) به همراه خزانه دار کل، معاون منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل برنامه و بودجه و مدیرکل امور مالی این جمعیت وارد گیلان شدند در دیدار با فرمانده سپاه قدس استان، هلال احمر را یکی از ارکان های مهم در خدمت رسانی به مردم در بلاهای طبیعی و دیگر مشکلات عنوان کرد و با بیان اینکه هلال احمر یک نهاد بین‌المللی با خدمات وسیع و در خدمت مردم است، اظهار کرد: این یک ویژگی بزرگ برای این نهاد خدوم است.

 

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خصوص همکاری این نهاد با سپاه گفت: یکی از ارکان های مهم در خدمت رسانی به مردم در بلاهای طبیعی و دیگر مشکلات در سراسر جهان، هلال احمر است و این نهاد در کشور عزیزمان ایران اسلامی همیشه برای خدمت به مردم در صحنه بوده و همکار و‌ کمک رسان بسیار خوبی برای سپاه و بسیج در مشکلات بوده است.

 

سلیمانی، سپاه پاسداران را پشتوانه ای محكم و استوار با نيروهايی متعهد و ولايت مدار دانست كه در صيانت از انقلاب اسلامی و ارزش های الهی آن همچون دژی محكم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهديدی محافظت می كند.

 

سردار « محمد عبدالله پور» نیز به اهمیت جایگاه هلال احمر در بحث خدمات رسانی به مردم در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: امدادرسانی به مردم به ویژه در زمان حوادث از اهمیت بالایی برخوردار است و در این مسیر باید از نیروهای با انگیزه و انقلابی استفاده شود.

 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان افزود: متاسفانه فراوانی حوادث طبیعی در استان گیلان بسیار بالاست و همین موضوع می طلبد که هلال احمر به صورت دائمی آمادگی خود را حفظ کند تا در زمان بحران، آسیب پذیری مردم به حداقل برسد.

 

وی همچنین به موضوع استقبال جوانان عزیز نسبت به عضویت در هلال احمر اشاره کرد و افزود: وجود تیم های آموزش دیده برای امدادرسانی وظیفه اصلی جمعیت است و در این راستا ما آمادگی داریم در کنار آموزش جوانان عزیز در قالب خانه های هلال روستایی و محلات، با آموزش بسیجیان عزیز در پایگاه های مقاومت بسیج به شعار هر خانواده یک امدادگر جامه عمل بپوشانیم.

 


در ادامه این سفر، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از داروخانه و مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان نیز بازدید کرد.

 

سلیمانی ضمن بازدید از خدمات ارائه شده در داروخانه و درمانگاه جمعیت هلال احمر از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعین قرار گرفت.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مجتمع درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان گفت: داروخانه هلال احمر در استان گیلان نیز با ظرفیت های مناسب و بهره مندی از تجهیزات، عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مراجعین دارد.

 

سلیمانی پاسخگویی مناسب، ارائه اطلاعات کافی به مراجعه کنندگان و تکریم آن ها را در ارائه خدمات توسط هلال احمر از ضروریات دانست.

 

وی با اشاره به اعتماد و اطمینان مردم به خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال احمر گفت: تلاش می کنیم تا مردم سزاوار استان بتوانند با شرایطی مناسب تر و به سهولت داروها و خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

 


دبیرکل جمعیت هلال احمر و هیات همراه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام از پایگاه شهید «بار فروشنده» چابکسر بازدید و با خانواده امدادگر شهید «علی نقی نژاد کریم» دیدار و گفت و گو کردند و هدیه ای به رسم یادبود به این خانواده اهدا شد.

 

کد خبر 1211816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha