تردد روزانه حدود ۷۰۰ نفر از زوار اربعین حسینی از مرز خسروی/ زوار حسینی به سهولت از مرز عبور می کنند

حیدری،گفت: با توجه به آغاز پیاده روی اربعین حسینی و بازگشایی مرز خسروی در حال حاضر روزانه حدود ۷۰۰ نفر از این مرز به سهولت تردد می کنند.

«محمد حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آغاز حماسه اربعین حسینی، گفت: تردد در ساعات اولیه روز به جهت دسترسی آسانتر به امکانات مختلف به ویژه حمل و نقل در آن طرف مرز توصیه می شود.

 

سرپرست فرمانداری قصرشیرین افزود: از اواخر هفته به تدریج موج زوار اربعین شروع می شود، و باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده مشکلی برای تردد زوار از مرز خسروی نداریم و هر تعداد زوار به مرز بیایند، می توانند بدون هیچ مشکلی از مرز تردد کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز اربعین در استان کرمانشاه به یک حرکت مردمی تبدیل شده است چرا که نگاه و محبت مردمان این دیار در انتظار زائرانی است که این استان را برای رسیدن به کربلای معلی برگزیده‌اند.

 

حیدری با اشاره به ساعت کار مرزخسروی برای تردد زوار، تصریح کرد: ساعت کار مرز خسروی از ساعت ۵ صبح تا ۱۸:۳۰ غروب است و از تمام زوار خواست جهت سهولت تردد در مرز در ساعات اولیه صبح مراجعه کرده و حتما گذرنامه معتبر همراه داشته باشند.

 

سرپرست فرمانداری قصرشیرین اظهار کرد: از تمام زوار درخواست داریم حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

 

وی گفت: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده است لذا از مردم می‌خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.

 

کد خبر 1211860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha