طرح کشوری «حامیم» نهاد رهبری دانشگاه های لرستان در بروجرد آغاز شد

حجت الاسلام حاتمی، گفت: طرح «حامیم» با حضور ۳۰۰ دانشجوی لرستانی در بروجرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «حبیب حاتمی»، امروز(11شهریور)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح حا میم با هدف تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها و تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی به مدت یک هفته در بروجرد آغاز شد.

 

وی افزود:  از اهداف دیگر طرح «حامیم» امید آفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه ها و استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های دانشجویان و آماده سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت های نهاد در سال تحصیلی آینده و استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد است.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای لرستان گفت: مخاطبان طرح دانشجویان انقلابی، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاههای سراسر لرستان هستند.

 

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به اینکه دانشجویان از ۶۰ دانشگاه استان لرستان  به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی به میزبانی دانشگاه آزاد و دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) در بروجرد در این طرح شرکت می کنند، گفت: از برنامه های اجرایی در طرح حامیم نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی با حضور اساتید ملی و استانی و مسئولان ارشد لرستان است.

کد خبر 1211892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha