گرانی‌ها زندگی را برای مردم سخت کرده است

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت، کاهش تورم و مبارزه با گرانی‌ها را خواستار شد و گفت: افزایش قیمت‌ها موجب شده زندگی برای مردم سخت بشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار وزیر صمت تلاش برای کاهش تورم و مبارزه با گران‌فروشی و گرانی‌های پی در پی و لحظه به لحظه را خواستار شد و افزود: متاسفانه هیچ گونه تغییری در کاهش قیمت‌ها هم مشاهده نمی‌شود و این زندگی را بر مردم بسیار تنگ و سخت کرده است.

 

این مرجع تقلید فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های دشمن را غیر قابل انکار دانست و افزود: اما این نمی‌تواند بهانه‌ای باشد که با افزایش قیمت‌ها و تورم مبارزه نکنیم.

 

آیت الله نوری همدانی یادآور شد: اگر بخواهیم از توطئه‌های دشمنان و فشار‌های اقتصادی در امان باشیم باید تلاش کنیم که کشور را در تولید همه نیاز‌های مردم به خودکفایی برسانیم.

 

این مرجع معظم تقلید افزود: اگر بتوانیم خودمان نیاز‌های کشور را تولید کنیم، تحریم‌ها و فشار‌های هیچ گونه اثری نخواهد داشت.

 

وی افزود: رکن اصلی این نظام مردم هستند و هر وقت دیدید که مردم از شما راضی هستند بدانید که کارتان را درست انجام داده اید.

کد خبر 1211928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha