واردات برنج به هیچ وجه قابل قبول نیست‌

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه مسئولان ذیربط به فکر کشاورزان برنج‌کار منطقه باشند، گفت: واردات برنج در این زمان به هیچ‌وجه قابل قبول نیست‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام«ابراهیم فلاح» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش کرگانرود ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی  به پیاده‌روی و زیارت اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: پیاده‌روی اربعین نماد وحدت، قدرت‌نمایی حکومت دینی و جلوه باشکوه حکومت امام زمانی است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به ترس دشمنان از این رویداد بزرگ به بیان مطالبی در این خصوص پرداخت.

 

وی به سخنان اخیر رئیس جمهور در مورد مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در این نشست گفتند ما به دنبال تضمین  تعهدات طرف‌های مقابل هستیم و به دنبال راستی آزمایی، و رفع تمامی تحریم‌ها خواسته ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به مشکلات منطقه، گفت: برخورد با جنگل‌خواری وظیفه همه مردم و مسئولان است و خطرات و خسارت‌های از بین رفتن جنگل‌ها؛ دامن‌گیر همه ساکنان می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به وعده‌های استاندار در خصوص ایجاد مرکز تحقیقاتی محصول کیوی و شناسنامه‌دار کردن باغات کیوی اشاره کرد و افزود: این حرکت یک گام مثبت برای حمایت از باغداران منطقه است.

 

وی خطاب به مسئولین گفت: به فکر کشاورزان برنج‌کار منطقه باشید و با این همه هزینه‌هایی که کشاورزان متحمل می‌شوند واردات برنج در این زمان به هیچ‌وجه قابل قبول نیست‌.

 

حجت‌الاسلام فلاح به سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اشاره و به بیان مطالبی در مورد خصوصیات و ویژگی‌های آن امام همام پرداخت.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به قیام ۱۷ شهریور،اظهارکرد: این روز، روز جانفشانی‌های ملت ایران اسلامی در برابر رژیم ستم‌شاهی و برهم زدن بساط رژیم پهلوی است.

 

کد خبر 1211937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha