داخل و بیرون مرزها مدافع امنیت هستیم/ حضور ۳۰ هزار مامور پلیس در اربعین

سردار اشتری تامین امنیت را سرمایه بزرگی برای نظام دانست و گفت: پلیس با همراهی مردم و دیگر نهادهای امنیتی و نظامی مدافع امنیت در داخل و بیرون مرزها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «حسین اشتری» در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر از توابع استان اصفهان به مقوله امنیت و تلاش برای تامین آن اشاره کرد و اظهارداشت: امنیت امروز کشورمان مرهون جانفشانی نیروهای مسلح و شهدا از اول انقلاب تاکنون است.

 

فرمانده کل نیروی انتظامی افزود: پلیس با همراهی مردم و دیگر نهادهای امنیتی و نظامی مدافع امنیت در داخل و بیرون مرزها است که بر هم زنندگان نظم و امنیت آرامش نخواهند یافت.

 

وی با بیان اینکه پلیس تلاش خود را برای تامین امنیت بکار گرفته است، تصریح کرد: جان بسیاری از ماموران نیروی انتظامی در نقاط مختلف کشور برای تامین آرامش امنیت اهدا شده و شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم که امروز همه برای ادامه راه آنان وظیفه داریم.

 

سردار اشتری بیان ویژگی شهدا و شخصیت آنان را برای هدایت جامعه و آشنایی نسل جوان مهم خواند و اذعان داشت: این شناخت و جهاد تبیین در این حوزه برای حفظ نظام و افزایش آگاهی لازم و جامعه نیز به پاسداشت خون شهدا نیاز دارد.

 

به گفته وی، برگزاری یادواره شهدا روح معنویت را در کشور ایجاد و مایه حفظ جامعه از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از چالش ها و تهدیدهای فرهنگی جامعه خواهد بود.

 

حضور 30 هزار مامور پلیس در اربعین

رئیس پلیس کشور، نقش مردم را در نظام و انقلاب مهم دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مشارکت و حضور مردم توجه کرده و آن را در سخنرانی های مختلف مثل هفته دولت مورد تاکید قرار داد.

 

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و گفت: پلیس در این مراسم در کنار مردم و موکب داران قرار گرفته تا به امنیت و‌ آرامش برنامه مهم کمک کند.

 

به گفته سردار اشتری 30 هزار نفر از ماموران نیروی انتظامی کل کشور در مراسم اربعین همراه مردم و عزاداران حسینی هستند.

 

کد خبر 1211957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha