کارگزاران برای رسیدن به عدالت تلاش کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی، امانتی است که شهدا بر دوش ما گذاشته اند، گفت: کارگزاران برای رسیدن به عدالت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سید محمد رضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان در زاهدان بیان داشت: ما که کارگزار نظام جمهوری اسلامی هستیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که هدف از تشکیل و برپایی نظام اسلامی چه بوده تا آن را در طول زمان مروز کنیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هدف از  تشکیل جمهوری برپایی عدالت و قسط بوده است و باید مرور شود که مسیر حرکت خودمان را در گذر زمان کم نکنیم

 

حسینی با اشاره به اینکه بر ما کارگزاران نظام جمهوری واجب است که جامعه و محیط خودمان را به سمت عدالت سوق دهیم، گفت: تبعیض ضد عدالت است و تبعیض ما را از عدالت دور می کند.

 

وی افزود: اگر بر  این مبنا حرکت کنیم هر کسی با لابی و قدرت به امکانات و منابع دسترسی داشته باشد از عدالت و اهداف نظام دور می شویم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: ما کارگزاران نظام جمهوری اسلامی هزاران شهید داده ایم شهدا برای دستیابی به منافع مادی و دنیوی به شهادت نرسیدند بلکه برای ارزش های اساسی انقلاب: عدالت، استقلال و آزادی شهید شدند.

 

حسینی گفت: اگر رضایت مطلوب از ما کارگزاران وجود ندارد به خاطر فاصله و رفتاری که بین ما و شهدا وجود دارد.

 

وی افزود: ما امروز در حالی سکاندار مسئولیت ها هستیم که اگر شهدا بودند ما سکاندار نبودیم و لذا مسئولیت ها امانتی است که از شهدا به ما رسیده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید ما کارگزاران نظام برای رسیدن به عدالت تلاش کنیم اگر کسی  امانت مسئولیت را دارد باید در راه عدالت حرکت کند و این حرکت در راه عدالت از خودش شروع کند و شعار ندهد.

کد خبر 1211990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha