چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آغاز به کار کرد

چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان صبح امروز با حضور جمعی از دانش آموزان و مسئولان و مدیران این اتحادیه در مزار شهدا واقع در مسجد نور اردوگاه شهید باهنر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی  خبرگزاری شبستان، چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور صبح امروز (شنبه، 12 شهریور ماه) آغاز به کار کرد.

 

در ابتدای این مراسم، جمعی از دانش آموزان و اعضا و مدیران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور در مزار شهدا واقع در مسجد نور اردوگاه شهید باهنر با آرمان های شهدا تجدید عهد کردند.

 

این گزارش می افزاید، یکی از اتفاقات جالب در آغاز چهاردهمین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برپایی هیئت دانش آموزی انصار المهدی (عج) است که طی آن ضمن دمام زنی دانش آموزان در قالب یک دسته بزرگ عزاداری از محل مزار شهدای مسجد نور اردوگاه شهید باهنر به سمت سالن همایش های این اردوگاه حرکت کردند، موضوعی که فضای معنوی خاصی به این مراسم بخشید.

 

این گزارش می افزاید، چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که از صبح امروز آغاز به کرد، طی روزهای سیزدهم و چهاردهم شهریور ماه نیز ادامه می یابد تا طی آن سیاست ها و برنامه های اصلی مجموعه انجمن های اسلامی دانش آموزان مورد بررسی قرار بگیرد، اولویت ها مشخص شود و با شروع سال تحصیلی انجمن های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور رویکرد یکسانی در پیش گیرد.

 

همچنین با برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان انتخاب می شوند.

 

یادآور می شود، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، ریس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور و یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش سخنرانان مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هستند.

کد خبر 1212033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha