مراسم جاماندگان اربعین در زنجان برگزار می شود

به گفته حجت الاسلام یوسفی، مراسم جاماندگان اربعین در مسیر سد گاوازنگ تا مزار شهدا گمنام زنجان با حضور عزاداران و دلدادگان حسینی در زنجان برگزار می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مراسم و پیاده‌روی جاماندگان اربعین چند سالی است که در همه استان‌ها و شهرها برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم خدا را شکر با استقبال خوب مردم و عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام علی یوسفی با بیان اینکه باید هماهنگی‌های لازم برای برگزاری با شکوه انجام شود، تصریح کرد: این مراسم امسال از شب مراسم اربعین حسینی در مسیر سد گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مسیر پیاده‌روی به سه قسمت تقسیم شده است، افزود: که مسیر توسط شهرداری، بسیج و مساجد مدیریت و امکانات پیاده‌روی جاماندگان اربعین در آنها فراهم خواهد شد.

 

یوسفی با بیان اینکه سال گذشته مواکب به دلیل برگزار نشدن پیاده‌روی اربعین حسینی با همه امکانات در مراسم جا ماندگان اربعین حسینی حضور داشتند، گفت: امسال امکانات مواکب استان در مسیر اربعین حسینی حضور دارند و باید دستگاه‌ها و سازمان‌ها پای کار بیایند تا این مراسم با شکوه برگزار شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اهمیت تامین امنیت مسیر گفت: باید از اول تاج سد مسیر برای تردد خودروها مسدود شود.

 

وی با اشاره به اهمیت پاکسازی مسیر حین و بعد از برگزاری مراسم گفت: حضور اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس، راهنمایی و رانندگی اهمیت دارد و باید آنتن‌دهی این منطقه نیز تقویت شود تا راهپیمایان و عزاداران حسینی مشکل نداشته باشند.

کد خبر 1212036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha