افراد مسلح، ده ها نمازگزار را از مسجدی در نیجریه ربودند

افراد مسلح ناشناس، ده ها نمازگزار را از مسجدی در نیجریه ربودند که پلیس نیروهای خود را برای تحقیق به این منطقه فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، پلیس و شاهدان عینی در نیجریه گفتند: افراد مسلح ناشناس هنگام نماز عصر جمعه در مسجدی واقع در زامفارا، شمال غرب این کشور، ده ها نمازگزار را ربودند.

 

محمد شیهو، سخنگوی پلیس زامفارا گفت: تعدادی نمازگزار که مشهور نبودند از مسجد مرکزی زوجو ربوده شدند. زوجو در 170 کیلومتری عرب پایتخت نیجریه واقع شده است.

 

پلیس زامفارا با همکاری نیروهای پلیس و ارتش در حال پیگیری این اقدام است و نیروهای خود را برای تحقیق و تفحص به این مناطق اعزام کرده است.

 

بنابراین گزارش، افراد مسلح، سلاح های خود را در زیر لباسشان پنهان کرده بودند و به نظر می رسید که نمازگزار هستند.

 

این افراد مسلح پس از آن اسلحه های خود را بیرون آورده و شلیک هوایی کردند و مردم را مجبور به فرار کردند و در همین حین، ده ها نمازگزار را ربوده و به مکانی نامعلوم بردند.

 

محمد بوکار که برادر 22  ساله اش ربوده شده است، گفت: افراد مسلح با وی تلفنی صحبت کرده و پول خواسته اند و نگفته اند که چه مقدار پول می خواهند.

 

باندهای مسلح در سرتاسر شمال غرب نیجریه به وفور یافت می شوند برای باج گیری اقدام به دزدی یا آدم ربایی می کنند و خشونت در حال افزایش است.

کد خبر 1212046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha