روند بستری مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی کاهشی بوده است

پهلوان گفت: روند بستری مبتلایان به کرونا طی ۱۰ روز گذشته کاهشی بوده، به طوری که دوم شهریورماه ۱۲۰ بیمار و ۱۱ شهریورماه ۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری بودند که اکنون ۶۱ نفر بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد پهلوان» در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روند بستری مبتلایان به کرونا در ۱۰ روز گذشته کاهشی بوده است به طوری که دوم شهریورماه ۱۲۰ بیمار و ۱۱ شهریورماه ۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۶۱ نفر در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شده اند.

 

رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: شمار کل بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اخیر با کاهش ۳۵.۸۲ درصدی به ۲۱۵ بیمار رسیده است که ۱۶۴ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

 

وی گفت: همچنین در این مدت شمار بستری شدگان بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی حدود ۲۹ درصد کاهش یافته است و هم اکنون ۶۴ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در این بخش‌ها بستری هستند که ۵۵ نفر آنان در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری و تحت درمان هستند.

 

پهلوان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۹ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده اند همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد.

 

رئیس کمیته رسانه قرارگاه مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

کد خبر 1212070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha