فعالیت «روز باز مساجد» در مرکز اسلامی «دس ‌پلینز» ایلینوی آمریکا

فعالیت روز باز مساجد در مرکز اسلامی «دس ‌پلینز» ایلینوی آمریکا با هدف معرفی اسلام به غیر مسلمانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، مرکز اسلامی شهر «دس پلینز» ایلینوی آمریکا فعالیت روز باز مساجد را در مقر خود برای معرفی اسلام به مردم این شهر برگزار کرد.

 

فعالیت روز باز مساجد با نظارت مرکز « Gain Peace » متخصص در زمینه نشر فرهنگ اسلامی برگزار شد و در این روز ده ها نفر از مردم برای بازدید از مسجد حضور داشتند. این مراسم از ساعت 11 صبح تا 2 و 30 دقیقه برگزار شد.

 

اعضای مرکز اسلامی در داخل سالن بزرگ مسجد از مردم استقبال کردند و دیوارهای سالن با بنرهایی که مربوط به معرفی اسلام و مسلمانان بود، درست شده بود و بازدید کنندگان با گردش در مسجد از بخش های مختلف آن دیدن کردند و به مقدمه ای که درباره اسلام و پیامبر اکرم(ص) بود، گوش دادند و همچنین در این روز به بخش هایی از ترجمه قرآن کریم که به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی بود، گوش دادند و از بازدید کنندگان در این مراسم پذیرایی نیز به عمل آمد.

 

دکتر سبیل احمد، مدیر این مرکز اسلامی طی سخنانی در این روز به تعدادی موضوعات اسلامی مانند شریعت اسلامی و حقوق زن در اسلام پرداخت.

 

مرکز اسلامی شهر دس پلینز، تنها مسجد این شهر است و بیش از پنج هزار عضو دارد. این مرکز تعدادی از فعالیت های اسلامی هفتگی دارد و هر هفته برای کودکان نیز فعالیت های آموزشی دارد.

کد خبر 1212080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha