اصفهان، میزبان دهمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی پرستاری

صفازاده گفت: دهمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی پرستاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ۱۱ شهریورماه آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

«شیما صفازاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهارداشت: دهمین جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی پرستاری با حضور بیش از یک هزار نفر از کادر پرستاری سراسر کشور شامل اتاق عمل، بیهوشی، فوریت‌ها و بهیار برگزار می‌شود.

 

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان اصفهان، شعار جشنواره را «پرستاری، ورزش، سلامت و تعالی» اعلام کرد و افزود: فراخوان جشنواره از خردادماه در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور و هیئت مدیره‌های نظام پرستاری اعلام شد که در نهایت، در این جشنواره 556 پرستار مرد و 444 پرستار خانم شرکت می‌کنند.

 

وی از برگزاری جشنواره در هشت رشته انفرادی خبر داد که شامل تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه، شطرنج، شنا، دارت، دوومیدانی و تنیس روی میز است.

 


وی همچنین افزود: دو رشته دو میدانی و شنا نیز در چهار رده سنی زیر 30 سال، 30تا 40 سال، 40 تا 50 سال و بالای 50 سال برگزار می‌شود و همچنین شرکت کنندگان در دو رشته تیمی والیبال بانوان و فوتسال آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

صفازاده با اظهار اینکه برگزاری جشنواره در اصفهان، به پیشنهاد سازمان نظام پرستاری کشور بوده، گفت: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از ظرفیت های داخل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی استان برنامه های این جشنواره را برگزار می‌کند.

 

وی تصریح کرد: به حائزان مقام های اول تا سوم  تقدیرنامه و جوایز اعطا می شود و به سه هیئت مدیره برتر جشنواره نیز مدال اعطا می شود.
 

کد خبر 1212092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha