۷۰ یتیم، خدمات رایگان دندان پزشکی دریافت کردند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طرح خدمات رایگان دندان پزشکی به مددجویان این نهاد در استان آغاز شد و ۷۰ کودک یتیم، زیر پوشش قرار گرفتند.

«مجید الهی راد» با بیان اینکه طرح خدمات رایگان دندان پزشکی به مددجویان این نهاد در استان آغاز شده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: در مرحله اول این طرح 70 نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد مورد معاینه و دریافت خدمات دندان پزشکی قرار گرفتند.

 

الهی راد خاطرنشان کرد: به تمامی این کودکان بسته های بهداشتی از جمله وسایل ضدعفونی دهان و دندان به ارزش هربسته 150 هزار تومان اهدا شد.

 

وی افزود: همچنین تمامی کودکان و مادران باردار نیز مورد مراقبت های پزشکی و سنجش قد و زن قرار گرفته و به تمامی این افراد مشاوره های مناسب برای تغذیه و حفظ سلامت ارائه شد.

 

وی با بیان اینکه شمار زیادی پزشک نیکوکار استان در طرح های مختلف خدمات و بهداشتی و از جمله طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارند، گفت: ۲۹۵ پزشک نیکوکار در طرح های مختلف از جمله طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با توسعه خدمات به قشر محروم، رضایت مندی از خدمات نظام افزایش یابد.

 

 

کد خبر 1212169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha