ویژه برنامه «حرم تا حرم» در اردبیل برپا می شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ویژه برنامه «حرم تا حرم» همزمان با اربعین حسینی برای جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی در اردبیل برپا می شود.

«رضوان باقلاچی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «حرم تا حرم» همزمان با اربعین حسینی برای جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی در اردبیل برپا می شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: این پیاده روی از امامزاده صالح (ع) در میدان عالی قاپو تا امامزاده سید صدرالدین (ع) در ورودی شهر اردبیل به سمت مشگین شهر به طول پنج کیلومتر خواهد بود.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: این ویژه برنامه معنوی در سال های قبل به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری پیاده روی اربعین با شور خاصی برگزار می شد.

 

باقلاچی ادامه داد: جلسه هماهنگی این برنامه فرهنگی با دستگاه های مرتبط برگزار شد و تلاش کرده ایم تا برنامه های فرهنگی و معنوی متنوع در طول مسیر پیش بینی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: تدابیر خاص نیز برای جابه جای زائران و مشارکت کنندگان در این برنامه فرهنگی پیش بینی شده و شهرداری اردبیل نیز همکاری ویژه ای خواهند داشت.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: از همه عموم مردم و عاشقان اباعبدالله حسین (ع) نیز دعوت می شود تا در این برنامه معنوی حضور داشته باشند و از فیوضات آن بهره مند شوند.

کد خبر 1212175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha