۲۹ موکب حسینی از گیلان به عراق اعزام می شوند

دوهندو از اعزام ۲۹ موکب گیلانی به اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد و گفت: متاسفاته در ارائه خدمات با مشکل سوخت روبه رو هستیم.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « مجید دوهندو» امروز( شنبه، ۱۲ شهریور ) در جلسه ستاد اربعین در استانداری گیلان در رشت اظهارکرد: اسکان و تغذیه از جمله وظایف این ستاد است.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان با بیان اینکه ۲۹ موکب از گیلان آمادگی خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی را دارند گفت: قبلا ۲۵ موکب بود که اکنون چهار موکب دیگر بدان افزوده شد.

 

وی با بیان اینکه همه موکب های اربعین حسینی گیلان دارای مجوز خدمات رسانی هستند تصریح کرد: بخشی از موکب ها اعزام شدند و مابقی چند روز دیگر اعزام خواهند شد.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان افزود: ۱۳ شهریور آغاز شروع خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است اما هم اکنون نیز برخی موکب ها در حال ارائه خدمات هستند.

 

وی اضافه کرد: ۱۵۰ خودرو سبک و سنگین نیز از گیلان به کشور عراق اعزام شدند.

 

دوهندو تصریح کرد: در شهرستان آستارا و لوشان نیز موکب هایی راه اندازی شده است که از زائرین کشور آذربایجان و قفقاز پذیرایی خواهند کرد‌.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان با اشاره به اینکه مرز خسروی بسیار حائز اهمیت است گفت: در حال حاضر سه موکب گیلان در داخل کشور خدمات لازم را به زائرین اربعین حسینی ارائه خواهند کرد.‌

 

وی ادامه داد: یک موکب گیلان در مرز مهران، هفت موکب گیلان در نجف اشرف و ۱۹ موکب در صحن سرای سید الشهدا در ایام اربعین فعال هستند.‌

 

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گیلان خاطرنشان کرد: متاسفانه از لحاظ سوخت مشکل داریم تاکنون هم حل نشده است.

 

کد خبر 1212182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha