بلاتکلیفی ۱۰ ساله پروژه تعاونی مسکن ۱۳۲ واحدی با ورود دستگاه قضایی به سرانجام رسید

حسنوند با اعلام تلاش ۲ ساله با هدف اجرای احکام حقوق شهرستان کرج گفت: مسئله پروژه تعاونی مسکن ۱۳۲ واحدی که ۱۰ سال بلاتکلیف بود با همت معاونت قضایی مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « صادق حسنوند» با اعلام تلاش ۲ ساله با هدف اجرای احکام حقوق شهرستان کرج گفت: مسئله پروژه تعاونی مسکن ۱۳۲ واحدی که ۱۰ سال بلاتکلیف بود با همت معاونت قضایی مرتفع شد. 

 

معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرج افزود: پرونده حقوقی مرتبط با پروژه مسکن ۱۳۲ واحدی از سال ۹۲ در مجتمع حقوقی کرج با ۱۳۲ خواهان مطرح شده بود.

 

به گفته وی، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز  اقدام به واگذاری زمین برای ساخت مسکن در قالب پروژه تعاونی به یک شرکت خصوصی کرده بود که این شرکت انبوه ساز با اخذ زمین متعهد به تکمیل و تحویل پروژه برای اعضاء یک تعاونی مسکن خصوصی در این طرح بود که با احداث بنا بدون اجرای کامل تعهدات از پایان کار متواری شده بود. 

 

وی با اشاره به محکومیت پیمانکار و اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: از آنجا که پیمانکار پروژه متواری بود، اجرای حکم با موانع روبه رو می شد که در طول دو سال گذشته با جلسات مکرر بنابر اجرای ماده ۴۷ قانون اجرای احکام مدنی پس از استعلام از شهرداری میزان جرائم مشخص و نحوه پرداخت آن معین شد. 

 

معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرج خاطرنشان کرد: وجوه جریمه توسط اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری منطقه پرداخت و پس از آن پایان کار این پروژ] صاد و در مرحله صدور سند قرار می گیرد. 

 

کد خبر 1212221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha