تکمیل هتل «جزیره» سد درودزن به گردشگری فارس کمک فراوانی خواهد کرد

محسن نژاد گفت: هتل «جزیره» سد درودزن فرصت استثنایی سرمایه ‌گذاری در گردشگری فارس است و تکمیل آن به گردشگری فارس کمک فراوانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موید محسن نژاد»، امروز (شنبه 12 شهریور) در بازدید از هتل نیمه ساخته جهانگردی «جزیره» سد درودزن گفت: هتل «جزیره» سد درودزن فرصت استثنایی سرمایه ‌گذاری در گردشگری فارس به شمار می رود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس افزود: ساخت این هتل از سال 55 آغاز شده بود و این پروژه در یکی از اصلی ‌ترین محورهای گردشگری استان فارس واقع شده است.

وی موقعیت جغرافیایی این مجموعه گردشگری را منحصر به ‌فرد دانست و بیان کرد: با بهره‌ برداری از این هتل به‌ عنوان یک دهکده گردشگری، جاذبه ‌ای منحصر به‌ فرد برای گردشگران داخلی و خارجی ایجاد می شود که سبب افزایش اقامت گردشگران خواهد شد.

محسن نژاد تاکید کرد: این هتل در یک جزیره‌ زیبا در هفت طبقه قرار دارد و دارای ۲ طبقه زیرزمین، نیم طبقه برای کارکنان با ۸۶ اتاق و ۱۱ ویلا در 2 طبقه، ۲ رستوران و فضاهای ورزشی و تجاری است و راه‌ اندازی این هتل برای ۳۰۰ نفر اشتغال ‌زایی می کند.

وی گفت: شهرستان مرودشت دارای آثار تاریخی همچون مجموعه میراث جهانی تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب و جاذبه‌ هایی مانند سد درودزن و بهشت گمشده است که این شهرستان را به یکی از گردشگر پذیرترین مناطق استان تبدیل کرده و تکمیل این هتل به گردشگری فارس کمک فراوانی خواهد کرد.

 

کد خبر 1212225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha