تقدیر از انجمن های اسلامی برتر دانش آموزی با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

مراسم تقدیر از انجمن های اسلامی برتر، مدیران برتر انجمن های اسلامی و اعضای انجمن های اسلامی که رتبه های برتر را در کنکور سراسری به دست آوردند امروز با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی  خبرگزاری شبستان، مراسم تقدیر از انجمن های اسلامی برتر، مدیران برتر انجمن های اسلامی و اعضای انجمن های اسلامی که رتبه های برتر را در کنکور سراسری به دستآوردند امروز شنبه 12 شهریور با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری در سالن همایش های شهید باهنر برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، «حسین طالبی» در این مراسم با بیان اینکه شورای مرکزی عالی ترین ساختار اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: تصویب برنامه های راهبردی و سالیانه، نظارت راهبردی، انتخاب دبیر کل و اعتباربخحشی به مسئولان مراکز استانی از جمله مسئولیت های این شورا است.

 

رییس شورای مرکزی سیزدهمین دوره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور افزود: این شورا با همکاری دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در این اتحادیه سند راهبردی تحول و پیشرفت این اتحادیه را تصویب کرده است که در آن توجه خاصی به عرصه فرهنگی و اجتماعی با محوریت مسجد و محلات شده است.

 

وی ادامه داد: توجه به موضوع پیوند و انس حداکثری دانش آموزان به مسجد از این طریق کمک رسانی به مردم محله به ویژه نیازمندان از بخش های این سند است.

 

طالبی ادامه داد: سند راهبردی الگوی پیشرفت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شش عرصه دارد؛ عرصه کنشگری فرهنگی و اجتماعی، عرصه سیمای علمی تشکل، عرصه خانواده، عرصه توانمندسازی، عرصه فضای مجازی و عرصه ساماندهی و تشکیلات و راهبری سازی.

کد خبر 1212238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha