شناسایی افرادی که عامدانه بی حجابی را در شیراز رواج می دهند باید تسریع شود

حجت الاسلام طاهری گفت: نیروی انتظامی و مجموعه قضائی فارس در برخورد قاطع با پرونده هتک حرمت به خانواده شهید «خادم صادق» موثر عمل کردند و شناسایی افرادی که عامدانه بی حجابی را رواج می دهند باید همواره تسریع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محی الدین طاهری»، امروز (شنبه 12 شهریور) در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی آیت الله «پاكدل» در مدرسه علمیه «صادقیه» شیراز برگزار شد با اشاره به اتفاقات اخیر در شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این حوادث در شان شیراز نیست و شورای اسلامی شهر شیراز باید سریع تر در انتخاب شهردار اقدام کند تا فرصت ها از بین نروند.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (ع) با تبریک هفته دولت افزود: نیروهای ولایی طریقه خدمت را از 2 شهید عزیز دولت، شهیدان «رجایی» و «باهنر» که هر 2 نماد اخلاص در دولت بودند، فرا گرفته اند.

وی با اشاره به هتک حرمت به خانواده شهید «خادم صادق» عنوان کرد: نیروی انتظامی و مجموعه قضائی فارس در برخورد قاطع با این پرونده موثر عمل کردند و شناسایی افرادی که عامدانه بی حجابی را رواج می دهند باید همواره تسریع شود.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: اکثریت بانوانی که كم توجه به حجاب هستند تذکر را به راحتی می پذیرند زیرا اکثرا آگاهی ندارند اما افرادی عمدا بی حجابی و بی بند و باری را رواج می دهند باید بدانند که با آنها برخورد قاطع می شود.

وی اضافه کرد: شناسایی این افراد توسط دستگاه های انتظامی و امنیتی به راحتی امكان پذیر است و دستگیری 2 نفر هتاک واقعه اخیر در كمتر از ٢٤ ساعت، نشانه توان دستگاه های انتظامی استان فارس است.

حجت الاسلام طاهری گفت: البته نباید در خصوص شیراز سیاه نمایی کرد اما یک چنین حادثه ای هم زیاد است و  یک موضوع دیگر در خصوص سگ گردانی است که برخی از خانواده ها می خواهند در یک فضای سبز بنشینند اما سگ گردانی و سگ های ولگرد اجازه نمی دهد و امیدواریم مسئولان شهرداری شیراز نیز به این موضوع توجه کنند.

کد خبر 1212296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha