صرفه‌جویی هفتاد میلیارد ریالی شهرداری جهرم در حوزه فناوری اطلاعات

اسدی گفت: بیش از هفتاد میلیارد ریال صرفه جویی در اصلاح زیر ساخت شبکه کامپیوتری و تهیه نرم افزار جدید شهری در شهرداری جهرم به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «رحیم اسدی»، امروز (شنبه۱۲ شهریور) از صرفه‌جویی هفتاد میلیارد ریالی در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد و به خبرنگاران گفت: در چند ماه گذشته با توجه به شناسایی معایب تجهیزات واحد فناوری اطلاعات، شهرداری اقدام به خرید، تعمیر و تعویض سخت افزار و نرم افزارهای این حوزه کرد.

 

شهردار جهرم افزود: با توجه به نیروهای متخصص در این حوزه توانسته‌ایم به میزان ۷۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در اصلاح شبکه، خرید نرم افزار و تجهیزات شبکه و امنیت شبکه در آینده نزدیک داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: ارتقا و تعمیر سیستم حضور و غیاب پرسنل شهرداری در تمامی سازمان‌ها و واحدهای بیرون از شهرداری و انتخاب پشتیبان در این حوزه انجام شده است. 

 

اسدی عنوان کرد: تهیه سناریو جهت اتاق مانیتورینگ سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری، انتخاب شرکت جهت اصلاح دوربین های سطح شهر و نصب دوربین های جدید در چهار راه ها در مراحل پایانی خود می‌باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: تنظیم قرارداد با چند شرکت معتبر و مورد تایید سازمان شهرداری ها در خصوص خرید تجهیزات زیرساختی و نرم افزار جدید شهری و همچنین همکاری نزدیک با دانشگاه دولتی جهرم در خصوص روند انتخاب و نصب و امنیت نرم افزار جدید انجام شده است.

 

شهردار جهرم اظهار کرد: اصلاح سیستم بایگانی که موجب صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ها شده با همدلی و همکاری پرسنل شهرداری عملیاتی شده است.

کد خبر 1212299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha