تلاش های سپاه و بسیج و گروه های جهادی در سراسر فارس تاثیرگذار بوده است

آیت الله دژکام گفت: محرومیت زدایی موجب انسجام و همدلی در جامعه می شود و محرومیت زدایی از ماموریت های سپاه پاسداران است و تلاش های سپاه و بسیج و گروه های جهادی در سراسر فارس تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 12 شهریور) در آئین تجلیل از فعالان عرصه محرومیت زدایی استان فارس که با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: تلاش های سپاه و بسیج و گروه های جهادی در نقاط مختلف فارس در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم، ارزشمند و تاثیرگذار بوده است.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: محرومیت زدایی موجب انسجام و همدلی در جامعه می شود و محرومیت زدایی از ماموریت های سپاه پاسداران است.

وی اضافه کرد: محرومیت زدایی موجب خشنودی مردم و انسجام و همدلی می شود و  فقر از مواردی است که جلوی پیشرفت را می گیرد و مانع می شود تا گام های بعدی در راستای آرمان های انقلاب برداشته شود.

آیت الله دژکام تصریح کرد: فقر باعث دلسردی در مردم می شود و مجموعه های مختلف باید کمک کنند تا در رفع محرومیت گام های بزرگتری برداریم و باید بدانیم که محرومیت زدایی برکات و ثواب فراوانی دارد.

کد خبر 1212314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha