دیدار رییس سازمان انرژی اتمی کشور با نماینده ولی فقیه در کاشان

رییس سازمان انرژی اتمی کشور با نماینده ولی فقیه در کاشان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی کشور با حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این دیدار که سردار رضا کاظمی پیشکسوت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رزمنده جهادگر، محسن تاج افروز رییس دادگستری کاشان، رضا مظلومی معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان به همراه  احمدی مقدم و سیدیان معاونین این مدیریت وی را همراهی می‌کردند، حجت الاسلام سید سعید حسینی امام جمعه کاشان از روحیه جهادی و تدابیر ویژه سازمان انرژی اتمی کشور در عنایت ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته کشور در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی تقدیر و تشکر کرد. 

 

 

در ادامه این نشست، مدیر جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به خشکسالی مستمر، بحران آب و ضرورت بهره وری بیشتر از منابع پایه در حوزه امنیت غذایی مثل خاک و آب، گفت: اقدام سازمان انرژی اتمی در مساعدت ویژه جهت بازسازی و بهسازی، لایروبی و کول گذاری ۶ رشته قنات از روستاهای واقع در حاشیه سایت شهید احمدی روشن، در کوتاه مدت باعث تقویت اقتصاد خانوارهای ساکن در این روستاها می شود و در بلند مدت نقش ماندگار و غیر قابل انکاری در تقویت امنیت غذایی به عنوان یکی از مولفه‌های اقتدار ملی دارد. 

 

وی با اشاره به تاکید وزارت جهاد کشاورزی بر بهره وری بیش از پیش از منابع آبی خدادادی مثل چشمه و قنات، به ضرورت حفظ منابع آبی زیر زمینی برای آیندگان تاکید کرد.

 

مدیر جهاد کشاورزی کاشان ادامه داد: برنامه ریزی برای افزایش دبی آب خروجی از چشمه ها و قنات های مناطق کویری و سپس ارائه الگوی کشت مناسب با اقلیم، از برنامه های این مدیریت در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ است. 

 

در پایان این دیدار، تابلو فرشی مزین به تصاویر شهدای هسته‌ای به محمد اسلامی  رییس سازمان انرژی اتمی کشور تقدیم شد.

 

کد خبر 1212317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha