اولویت دهی سپاه و بسیج در فارس به جهاد آبرسانی موجب رفع مشکلات مردم شده است

علیزاده گفت: اولویت دهی سپاه و بسیج در فارس به جهاد آبرسانی موجب رفع مشکلات آب در بسیاری از مناطق فارس شده است که در کمترین زمان ممکن محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن علیزاده»، امروز (شنبه 12 شهریور) در آئین تجلیل از فعالان عرصه محرومیت زدایی استان فارس که با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: جهاد و حرکت های جهادی نشان داد با حداقل امکانات و  اعتبارات حداکثر بهره وری را  می توان داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: با حمایت های دولت شاهد تحقق 9 و 2 دهم درصدی در حوزه بهره وری کشور رشد داشته ایم که با نگاه جهادی و انقلابی در کشور محقق شده است.

وی اضافه کرد: ورود سپاه به حوزه محرومیت زدایی در کنار وظیفه امنیتی و حفظ  و تامین امنیت کشور مایه مباهات است و مسئولان باید در خصوص محرومیت زدایی نگاه ویژه داشته باشند.

علیزاده تاکید کرد: اولویت دهی سپاه و بسیج در فارس به جهاد آبرسانی موجب رفع مشکلات آب در بسیاری از مناطق فارس شده است که در کمترین زمان ممکن محقق شده سات.

وی تصریح کرد: همگام شدن با دغدغه ها و خواسته های مردم از اقدامات خوب دولت سیزدهم است که در محرومیت زدایی نیز شاهد آن هستیم و فارس نیازمند مدیرانی از جنس مردم و با حضور در میدان است.

کد خبر 1212319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha