مراجعه بیش از ۲ هزار آستارایی به مرکز انتقال خون

کریم‌زاده از مراجعه ۲ هزار و ۱۱ نفر به مرکز انتقال خون بندر آستارا طی پنج ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.

«عبدالله کریم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: ۲ هزار  و ۱۱ نفر در پنج ماه ابتدایی امسال برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون آستارا مراجعه کردند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با بیان‌اینکه از افراد مراجعه کننده، یک‌هزار و ۷۱۶ نفر موفق به اهدای خون شدند، افزود: از افرادی که موفق به اهدای خون شدند ۲۵ نفر خانم و مابقی آقا بودند.

 

وی با اشاره به اینکه شاخصه اهدای خون در آستارا نسبت به سایر شهرها خوب و استقبال بی‌نظیر است، تصریح‌کرد: میزان اهدای خون در پنج ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش نشان‌می‌دهد.

 

کریم‌زاده گفت: ۳۰۱ نفر برای بار اول، ۸۶۷ نفر به طور مستمر و ۵۴۷ از افراد باسابقه بودند که با مراجعه با پایگاه انتقال خون بندر آستارا به نیازمندان خون اهدا کردند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با تشکر از همراهی مردم نوعدوست این شهرستان در اهدای خون به نیازمندان بر ادامه این همکاری‌ها در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران تاکید کرد.

 

وی ادامه داد: همشهریان و علاقه‌مندان به اهدای خون، همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۲ و نیم ظهر به پایگاه انتقال خون بندر آستارا واقع در خیابان گمرک، محوطه اورژانس قدیمی مراجعه کنند.

 

کریم‌زاده با بیان‌اینکه ساختمان پایگاه انتقال خون بندر آستارا قدیمی است و نیاز به ساختمان جدید می‌باشد،خاطرنشان‌کرد: از مسئولین ذیربط و خیرین انتظار داریم یک ساختمان مناسب در اختیار پایگاه انتقال خون قرار دهند تا کارکنان این مرکز در فضایی مناسب به دریافت خون شهروندان و مراجعین اقدام کنند.

کد خبر 1212347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha