فراخوان مسابقه عکس و دلنوشته «بوی بهشت» به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی منتشر شد

فراخوان مسابقه عکس و دلنوشته «بوی بهشت» ویژه همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین و جاماندگان توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فراخوان مسابقه عکس و دلنوشته «بوی بهشت» ویژه همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین و جاماندگان توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری ارگان‌های فرهنگی هنری استان زنجان منتشر شد.

 

با توجه به ظرفیت معنوی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و نیز حضور گسترده و پرشور زنجانی‌ها و برپایی مواکب در مسیر پیاده‌روی اربعین، بر همین اساس حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد فراخوان مسابقه عکس و دلنوشته «بوی بهشت» را با محوریت پیاده‌روی اربعین و جاماندگان را به اطلاع علاقه‌مندان در سراسر استان برساند.

 

شرکت درمسابقه برای عموم آزاداست و هیچ محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. شرکت همزمان در هر دو بخش مجاز است. همچنین هر شرکت‌کننده می‌تواند تعداد ۱۰ اثر در بخش عکس و ۳ اثر در بخش دلنوشته ارسال کند و به نفرات برگزیده در هر بخش جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

 

مهلت ارسال آثار ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق و شماره تماس به از طریق فضای مجازی واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۶۵ ارسال نمایند.

کد خبر 1212389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha