خراسان جنوبی با جذب سرمایه گذار به استان برخوردار تبدیل می شود

مخبر با بیان اینکه خراسان جنوبی با جذب سرمایه گذار به استان برخوردار تبدیل می شود، گفت: خراسان جنوبی از امکانات طبیعی خویی برخوردار است و بعد از انقلاب اسلامی در این استان زیرساخت های خوبی ایجاد شد و ظرفیت توسعه را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد مخبر» امروز (۱۳ شهریور) در بدو ورود به خراسان جنوبی در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از افتخارات خراسان جنوبی این است که کار و جریان جهادی توسط مقام معظم رهبری از این استان شروع شده است.

 

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در خراسان جنوبی ظرفیت حل مشکلات وجود دارد، افزود: از قبل در این زمینه برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است و فکر می کنیم می توانیم خراسان جنوبی را به استان فاقد بیکار تبدیل کرد.

 

وی در ادامه بیان کرد: خراسان جنوبی از امکانات طبیعی خویی برخوردار است و بعد از انقلاب اسلامی در این استان زیرساخت های خوبی ایجاد شد و در این راستا خراسان جنوبی ظرفیت توسعه را دارد.

 

مخبر با اشاره به موضوع جذب سرمایه گذاران به خراسان جنوبی گفت: امیدواریم با جذب سرمایه گذاری ها بتوانیم خراسان جنوبی را به یک استان برخوردار تبدیل کنیم و این اتفاق خواهد افتاد.

 

گفتنی است؛ معاون اول رئیس جمهور به عنوان سخنران ویژه اجلاسیه ملی جهادگران به همراه رئیس بسیج مستضعفین کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول بسیج سازندگی کشور به خراسان جنوبی سفر کرده است.

 

 

کد خبر 1212391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha