«مدیریت جهادی» اولین گام اساسی تحقق اقتصاد مقاومتی

قناعت با بیان اینکه «مدیریت جهادی» اولین گام اساسی در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است،گفت:زمانی می تواند مدیریت دستاوردهای بزرگی را خلق کند که با رویکرد و مولفه جهادی همراه باشد و ایجاد تعادل و عدالت و رفع تبعیض ها یک اصل مهم در جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، مراسم رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» و رویداد ملی جهاد مقدس هم اکنون با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس بسیج مستضعفین کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول بسیج سازندگی کشور در مصلی شهر فردوس در حال برگزاری است.

 

«جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی دقایقی پیش دراین مراسم اظهار داشت: امیدواریم حضور معاون اول رئیس جمهور در خراسان جنوبی منشا خیر و برکت برای این استان باشد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم، گفت: هدف اصلی اجلاسیه ملی جهادگران پرداختن به موضوع گفتمان سازی و کارهای جهادی است.

 

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۹۰۰ گروه جهادی در خراسان جنوبی فعالیت دارند، افزود: برای حل مشکلات باید فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه کنیم و سبک مدیریت سردار سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

قناعت با تاکید بر اینکه گام اساسی در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی پرداختن به بحث کار و مدیریت جهادی است، ادامه داد: این موضوع باید مورد توجه ما قرار گیرد و در نظر رهبر معظم انقلاب اگر کار جهادی مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد مشکلات کشور در شرایط کنونی فشارهای خباثت آمیز استعمار قابل حل است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یک عامل مهم در موفقیت هر کشور نحوه مدیریت آن است، افزود: زمانی می تواند مدیریت دستاوردهای بزرگی را خلق کند که با رویکرد و مولفه جهادی همراه باشد و ایجاد تعادل و عدالت و رفع تبعیض ها یک اصل اساسی در جامعه اسلامی است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: داشتن یک اقتصاد سالم جهت عادلانه توزیع کردن امکانات زمینه ساز ساختن جامعه تراز اسلامی است؛ مدیریت یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت هر جامعه است و مدیریت جهادی سبکی برخاسته از تفکر دینی و اجتماعی ما محسوب می شود که با اجرای صحیح آن می توانیم به آرمان های انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

 

قناعت با بیان اینکه ریاست دولت سیزدهم ۳۱ سفر استانی طی یکسال گذشته انجام داده است، ادامه داد: در کمترین زمان بزرگترین پروژه های بر روی زمین مانده را تعیین تکلیف کردند و با حرکت جهشی و ررو به جلو در کشور به خصوص خراسان جنوبی رخ خواهد داد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی دو تا سه ماه اخیر شاهد حضور گروه های جهادی بسیاری از تمامی نقاط کشور در استان بودیم، گفت: برگزاری نشست های علمی و تخصصی، فعالیت های عمرانی و درمانی، اقدامات برگزیده شده با دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، پخش برنامه های تلویزیونی و جلسه هم اندیشی با نخبگان از برنامه های اجراشده در راستای برگزاری این اجلاسیه در استان است.

 

کد خبر 1212421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha