۵۰ میلیارد تومان برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس کردستان تخصیص یافته است

ازهاری گفت: به منظور احداث باغ موزه دفاع مقدس کردستان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در دو فاز طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان، «ارسلان ازهاری» صبح یکشنبه (امروز 13 شهریور) در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: به منظور احداث باغ موزه دفاع مقدس در سنندج ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته که از اعتبارات ملی و توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: این اعتبار در ۲ فاز طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اختصاص خواهد یافت.

ازهاری از تخصیص سه میلیارد برای یادمان شهدای گمنام استان خبر داد و گفت: این اعتبار نیز امسال برای تکمیل یادمان شهدای گمنام استان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از پیگیری اعتبار این پروژه‌ها خبر داد و اضافه کرد: این اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین می‌شود.

امیر «حمیدرضا رحمت‌پور» نیز در این جسله اضافه کرد: مسئولیت دفاع از مرزها بر عهده ارتش است که در کردستان نیز مسئولیت مرزها برعهده لشکر ۲۸ پیاده کردستان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان افزود: براساس آمایش سرزمینی در مریوان، بانه و سقز و سایر شهرهای استان پیشکسوتان ارتش حضور دارند و باید از این پیشکسوتان تجلیل شود.

وی اضافه کرد: ارتش سه هزار و ۵۰۰ شهید و ۱۵ هزار جانباز را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان همچنین به همراهی ارتش در برپایی موکب‌های اربعین حسینی پرداخت و تصریح کرد: در راستای نصب موکب در سنندج و مریوان فعالیت خواهیم داشت و آمادگی پذیرایی از زائران را داریم.

کد خبر 1212448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha