عدم استقبال مسئولان  گیلان از حضور نمایندگان کارفرمایان در جلسات

سماکچی در واکاوی دلایل عدم استقبال مسئولان گیلان از حضور نمایندگان کارفرمایان در جلسات و کمیته‌ها گفت: متاسفانه مسئولان مایلند افراد حاضر در جلسات زیر مجموعه آن‌ها باشند تا کسی به مصوبات اعتراضی نداشته باشد.

«محمد رسول سماکچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، از غیبت اجباری نمایندگان کارفرمایان در جلسات و کمیته‌ها انتقاد کرد و در مورد دلایل بروز این پدیده در استان گیلان اظهار داشت: متاسفانه مسئولان مایلند افراد حاضر در جلسات زیر مجموعه آن‌ها باشند تا کسی به مصوبات اعتراضی نداشته باشد.

 

رئیس کانون کارفرمایی صنایع و حرف استان گیلان به بخشنامه‌های صادره از سوی وزارت کشور خطاب به استانداران سخن گفت و در تشریح بیشتر این مطلب عنوان کرد: طبق این بخشنامه‌ها حضور نمایندگان کانون کارفرمایی در کمیته‌های اشتغال و سرمایه گذاری و در کمیته‌های برنامه‌ریزی و سایر جلسات ضروری است.

 

سماکچی با بیان اینکه نمایندگان کارفرمایی حتی در جلسات مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که حضورشان ضروری است هم نمی‌توانند حاضر شوند تصریح کرد: شواهر امر نشان می‌دهد متولیان امر هیچ علاقه‌ای به حضور نمایندگان کارفرمایان در اینگونه محافل تخصصی ندارند.

 

وی همچنین استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و فراموش شده استان گیلان به نحو بهینه با هدف رفع معضل بیکاری در گیلان را خواستار شد و افزود: شایسته نیست در استانی نظیر گیلان که از موقعیتی استراتژیک برخوردار بوده و توانمندی‌های بسیاری در حوزه تولید و صنعت دارد شاهد سرگردانی این حجم از جوانان جویای کار باشیم.

 

رئیس کانون کارفرمایی صنایع و حرف استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: اخیرا منصوری استاندار انقلابی و مردمی تهران در مصاحبه‌ای رسماً اعلام کرد در تهران مشکل بیکاری وجود ندارد و هر فردی در تهران بیکار و دنبال کار است به استانداری تهران مراجعه کند و در هفته دولت چقدر خوب بود استاندار گیلان هم چنین پیامی صادر می‌کرد و از بیکاران گیلانی می‌خواست جهت اشتغال به استانداری گیلان مراجعه نمایند.


 

کد خبر 1212501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha