اشتغال به تحصیل ۱۸ دانشجوی خارجی در دانشگاه دافوس ارتش

امیر ولیوند زمانی از اشتغال به تحصیل ۱۸ دانشجوی خارجی در دانشگاه دافوس ارتش خبر داد و گفت: این دانشجویان از کشورهای عراق، عمان، هندوستان، پاکستان و تاجیکستان در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه دافوس گفت: دانشگاه دافوس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی در دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه تعطیل نشد و اساتید این دانشگاه با حضور در جبهه ها نشان دادند که جنگ و دفاع بدون علم و دانش پیش نخواهد رفت.

 

 فرمانده دانشگاه دافوس در مورد آمار دانشجویان این دانشگاه و روند پذیرش آنها اظهار کرد: این دانشگاه در راستای تربیت افسران بصیر و دانشمند آزمونی فراگیر را برگزار کرد و 350 نفر را برای مصاحبه دعوت و 260 نفر را پذیرش کرد.

 

وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران 18 نفر دانشجوی خارجی از کشورهای عراق، عمان، هندوستان، پاکستان و تاجیکستان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

 

فرمانده دانشگاه دافوس تصریح کرد: دوره های مختلفی در این دانشگاه پیش بینی شده است، دوره های مختلف مانند رزمایش روی نقشه و برگزاری دوره های مقابله با گرده های تروریستی از جمله این دوره ها است که به عنوان مثال سال پیش تجارب بسیار خوبی را به دانشجویان عراقی از مقابله با داعش داشتند، در این زمینه استفاده شد. اصل دانشگاه به دانشجو و دانشگاه است و ما اساتید بسیار خوبی داریم و لحظه ای برای رشد و تعالی دانشجویان را از دست نمی دهیم.

کد خبر 1212510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha