مدیریت جهادی راه علاج مشکلات/ امید در دل مردم زنده شده است

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه «مدیریت جهادی» راه علاج مشکلات در کشور است، گفت: با مدیرت جهادی می توان این عقب ماندگی ها را با سرعت و شتاب جبران کنیم و امروز با تقویت فعالیت های جهادی شاهد زنده شدن «امید» به معنای واقعی در دل مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، مراسم رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» و رویداد ملی جهاد مقدس امروز (۱۳ شهریور) با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس بسیج مستضعفین کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول بسیج سازندگی کشور در مصلی شهر فردوس برگزار شد.

 

حجت الاسلام «مجید نصیرایی» نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: امروز راه علاج حل مشکلات کشور مدیریت جهادی است و این نوع مدیریت است که می تواند بسیاری از گره ها را باز کند.

 

وی با بیان اینکه مدیرت جهادی می تواند این عقب ماندگی ها را با سرعت و شتاب جبران کند، ادامه داد: مدیریت جهادی یک میان بُری است برای کم کردن فاصله با آن نقطه مطلوب است.

 

نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تشکیل دولت انقلابی و جهادی راه علاج کشور به تعبیر مقام معظم رهبری است و امروز ما شاهد این موضوع در کشور هستیم.

 

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه گفت: امروز در تمامی نقاط کشور به خصوص خراسان جنوبی شاهد فعالیت های جهادی در زمینه های مختلف از جمله آبرسانی، گازرسانی و غیره هستیم و اکنون امید جان گرفته است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز به معنای واقعی کلمه امید در دل مردم زنده شده است، عنوان کرد: این موضوع محصول مدیریت جهادی است و امروز دولت سیزدهم و همه مسئولان به صورت منسجم در کنار همدیگر قرار گرفته اند.

کد خبر 1212527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha