آزادی ۱۶۹ زندانی در فارس در پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم»

حجت الاسلام موسوی گفت: ۱۶۹ زندانی با همکاری خیرین، وساطت و میانجیگری قضات، همت و مساعدت اعضا و کارکنان شعب شورای حل اختلاف و رضایت شکات در پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» از زندان های استان آزاد شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه 13 شهریور) با اشاره به آزادی زندانیان در استان فارس در ماه محرم و صفر در جمع خبرنگاران گفت: 169 زندانی با همکاری خیرین، وساطت و میانجیگری قضات، همت و مساعدت اعضا و کارکنان شعب شورای حل اختلاف و رضایت شکات در پویش «به عشق حسین (ع) می بخشم» از زندان های استان آزاد شده اند.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: آزادی این زندانیان در کاهش آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان کمک موثری داشته است و از اعضا وکارکنان شوراهای حل اختلاف فارس که از ابتدای ماه برای ترویج این پویش در استان تلاش کرده اند، قدردانی می کنیم.

وی اضافه کرد: پویش «به عشق حسین (ع)‌ می بخشم»، ویژه زندانیان جرائم غیر عمد است و زندانیان جرائم مهم و خشن مشمول استفاده از هیچ یک از تسهیلات قضائی نمی شوند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: از مردم شریف استان فارس برای شرکت در این پویش با هدف به ظهور رساندن جایگاه فرهنگ دینی و برخورداری از رافت اسلامی و گسترش فرهنگ صلح و سازش دعوت به عمل می آوریم.

وی تاکید کرد: این پویش با هدف نشر فرهنگ صلح و سازش از ابتدای ماه محرم امسال در سراسر کشور آغاز  شده که از برکات اجرای آن در استان فارس علاوه بر آزادی زندانیان، مصالحه 6 فقره پرونده قصاص در استان است.

کد خبر 1212530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha