عملیات اجرایی ۶ هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در فارس آغاز شده است

زمانی گفت: عملیات اجرایی ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی از مجموعه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن دراستان فارس با هماهنگی تمامی دستگاه های مسئول آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطاالله زمانی»، امروز (یکشنبه 13 شهریور) با اشاره به پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: این طرح ها با هماهنگی تمامی دستگاه های مسئول در استان در حال انجام است و عملیات اجرایی ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی از مجموعه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن دراستان فارس آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: بسیاری از این طرح ها با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن فارس در شهرهای با کمتر از یکصد هزار نفر در حال اجراست و طرح نهضت ملی مسکن در بسیاری از شهرستان های فارس به صورت واحدهای 2 طبقه 2 واحدی و 2 طبقه چهار واحدی در حال اجراست.

زمانی تاکید کرد: هر قطعه زمین برای اجرای این واحدها به ۲ تا چهار نفر واگذار شده و این واحدها عمدتا به شکل ویلایی و در 2 طبقه احداث خواهند شد که برای اجرای این تعداد واحد مسکونی، ۲۵۰ هکتار زمین که پروانه ساختمانی آن نیز اخذ شده تامین و به بنیاد مسکن فارس تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: سه هزار واحدی مسکن ملی در شهر صدرا اجرا شده است و شیراز با اجرای این عملیات در ارسنجان ۹۲۰ واحد، در اقلید ۵۹۸ واحد، در شهر دژکرد شهرستان اقلید ۱۳۴ واحد، در سعادت شهر شهرستان پاسارگاد ۱۱۲ واحد، در جهرم ۶۵۴ واحد، در خرامه ۱۶۰ واحد، در قادرآباد شهرستان خرمبید ۳۷۰ واحد و در داراب ۷۲۰ واحد احداث خواهد شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه ۳۰۶ واحدی فاز 2 نهضت ملی مسکن شهرستان خنج با مشارکت بنیاد مسکن فارس نیز خبر داد و گفت:  پرداختن به  حوزه مسکن از شعار دولت مردمی و یکی از اولویت های مهم دولت می باشد که  بتواند در پایان دوره چهارساله دولت ، نهضت ملی مسکن را به پایان برساند و شهرستان خنج با تلاش های شبانه روزی بنیاد مسکن از شهرستان های پیشگام فارس در زمینه پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن  است و در حال حاضر پروژه یکصد واحدی  مسکن ملی در مرحله نما قرار دارد.

کد خبر 1212536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha