برگزاری اردوی جهادی دانشجویی «عهد خدمت» در روستاهای محروم جهرم

زارعی از برگزاری اردوی جهادی «عهد خدمت» ویژه دانشجویان در روستاهای شهرستان شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اردوی جهادی «عهد خدمت دانشجویی» ویژه دانشجویان بسیجی شهرستان جهرم به منظور ارائه خدمات به روستاهای محروم این شهرستان برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این اردوی جهادی در سه زمینه فرهنگی، سلامت و آموزشی، خدمات ویژه ای را به اهالی روستاهای محروم ارائه می کند.

 

وی بیان کرد: در راستای اردوی جهادی و در حوزه فرهنگی برنامه هایی همچون پخش انیمیشن، مسابقه نقاشی و سرود و اهدای جوایز ویژه کودکان و پخش بسته های معیشتی و بسته های های بهداشتی ویژه اهالی روستا انجام می شود.

 

زارعی ادامه داد: در بخش سلامت نیز غربالگری سلامت با حضور دانشجویان علوم پزشکی،  پزشک عمومی، دندانپزشک و پزشک زنان و همچنین واکسیناسیون عمومی صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: بخش آموزشی این اردوی جهادی شامل آموزش بهداشت، آموزش تحصیلی، حضور مشاور خانواده بوده و خدمات دیگری همچون عمرانی هنری، اجتماعی، ورزشی و... نیز در راستای این اردوی جهادی انجام می شود.

 

 مسئول روابط عمومی سپاه جهرم به زمان برگزاری اردوی جهادی «عهد خدمت دانشجویی» اشاره کرد و گفت: این اردو به مدت پنج روز و 14 شهریورماه آغاز و تا 18 شهریور ادامه پیدا می کند.

 

زارعی در پایان اظهار کرد: اردوی جهادی دانشجویی شهرستان جهرم روستاهای «موردک» و «تشک» بخش مرکزی این شهرستان را تحت پوشش قرار می دهد.

 

کد خبر 1212542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha