استقرار ۱۰۵ پایگاه ثابت و سیار اورژانس در مسیر تردد زوار در سطح استان کرمانشاه

رفیعی سروری با اشاره به استقرار ۱۰۵ پایگاه ثابت و سیار اورژانس در مسیر تردد زوار در سطح استان کرمانشاه، گفت: هشت پایگاه در «قصرشیرین» و ۲۰ پایگاه در محدوده سه راهی «نصرآباد» تا پایانه مرزی «خسروی» مستقر شده اند.

«هومن رفیعی سروری» در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره تمهیدات لازم برای ارائه خدمات اورژانس در ایام اربعین در مرز خسروی، گفت: همه امکانات برای خدمات رسانی هرچه بهتر در ایام اربعین در استان فراهم شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:  تا کنون ۷۶۰ نیروی اورژانس در سطح استان به صورت ویژه به حالت آماده باش در آمده اند که حدود ۲۰۰ نیروی اورژانس نیز از سایر استان های برای کمک به استان جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به زوار آمده اند.

وی خاطر نشان کرد:امسال بعد از ۲ سال درگیری با ویروس کرونا شاهد حضور مسافران اربعین خواهیم بود و پیش‌بینی می‌کنیم که بخش عظیمی از هموطنان از مرزهای کشور برای زیارت، راهی کشور عراق شوند و ما به عنوان مسئول کمیته بهداشت و درمان تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا زیرساخت های لازم در این ایام برای سفر زوار اربعین فراهم شود.

رفیعی سروری تصریح کرد: در هریک از پایگاه ها یک دستگاه آمبولانس آماده خدمات رسانی است و مجموعا ۱۰۵ دستگاه آمبولانس در این ایام بکارگیری می شود که ۵۶ دستگاه آن از استان های دیگر تامین شده  و هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس در این ایام بکارگیری می شود که سه دستگاه آن متعلق به استان و چهار دستگاه دیگر از استان های دیگر اضافه شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر سه دستگاه موتورلانس برای مواقعی که ترافیک شدید است، جهت تسریع در خدمات رسانی و حضور هرچه سریعتر بر بالین مصدومان در این ایام بکار گیری می شود.

 

کد خبر 1212552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha