اعطای هزینه سفر اربعین به ۱۳۱۳ جوان/ حمایت از ۱۵۰ موکب در ایران و عراق

مسوول کانون حضرت خدیجه(س) از اعطای هزینه کامل سفر اربعین به ۱۳۱۳ جوان دهه هفتادی و هشتادی به همت کانون حضرت خدیجه(س) و خیران برنامه سمت خدا خبر داد و گفت: امسال از ۱۵۰ موکب در مرزهای شرقی و غربی کشور و در داخل عراق پشتیبانی می‌کنیم.

حجت الاسلام ثباتی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره برنامه موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری(س) برای اربعین 1401، اظهار کرد: بنابر سیاست موسسه و خیران برنامه سمت خدا مبنی بر انجام کارهای برزمین‌مانده و تاثیرگذار، و در پی مشورت های انجام شده، امسال بنا داریم اسباب تشرف 1313 نفر از جوانان متولد بین سال های 75 تا 85 به سفر اربعین را فراهم اعزام کنیم.

 

مدیر  کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری(س) ادامه داد: خوشبختانه میزان استقبال جوانان از این طرح بالا و چشمگیر است و ما از روز قبل کار قرعه کشی ثبت نام شدگان را آغاز کرده ایم؛ بدین ترتیب که دیروز (شنبه، 12 شهریور) قرعه کشی 110 نفر انجام شد، امروز (یکشنبه، 13 شهریور) قرعه کشی 220 نفر دیگر انجام می شود و این روند تا شب جمعه هفته جاری که نهایتا 110 نفر پایانی برای اعزام به سفر اربعین به قید قرعه انتخاب می شوند، ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه هزینه کامل سفر اربعین به این 1313 جوان اعطا می شود، گفت: چهارشنبه، 16 شهریور فرصت پایانی ثبت نام علاقمندان به بهره مندی از این فرصت است.

 

وی درباره دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری(س) برای اربعین 1401، ابراز کرد: امسال موکبی مستقل برپا نمی کنیم بلکه در مرزهای شرقی و غربی کشور و نیز در داخل کشور عراق از 150 موکب پشتیبانی و حمایت می کنیم تا خدمات بهتری به زائران اربعین ارائه کنند.

 

مدیر  کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری(س) در پایان خاطرنشان کرد: این برای آن است که بچه های مسجد با همکاری خیران برنامه سمت خدا، سفره پهن تری را برای خدمت به زائران اربعین حسینی بگشایند و خدمات بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1212560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha