قرض الحسنه جزو عقود برتر بانکداری اسلامی است / بانک مهر ایران پرچمدار خدمات الکترونیک خواهد بود

وکیلی گفت: قرض الحسنه جزو عقود برتر بانکداری اسلامی هست و یکی از اصلی ترین فلسفه های تشکیل بانک مهر ایران توسط بانک های دولتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عقیل وکیلی» امروز (13 شهریورماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و اصحاب رسانه به مناسبت سالروز بانکداری اسلامی گفت: قرض الحسنه جزو عقود برتر بانکداری اسلامی هست و یکی از اصلی ترین فلسفه های تشکیل بانک مهر ایران توسط بانک های دولتی است.

 

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا با ایجاد زیر ساخت های لازم در بانک مهر ایران پرچمدار خدمات الکترونیک باشیم و حتی در افتتاح حساب و دریافت تسهیلات وام نیز پیشگام هستیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مردم استان اهتمام ویژه ای برای همکاری با این بانک دارند و از حسنات قرض الحسنه در زندگی خود احساس رضایت می کنند لذا استقبال خوبی از خدمات این بانک دارند

 

وکیلی عنوان کرد: به عنوان بزرگترین بانک قرض الحسنه از بابت تشکیل مجمع عمومی پیشگام هستیم و در سال جاری توانسته ایم تراز مالی مثبت خود را با حضور سهامداران برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از ترازهای مالی و شاخص های اقتصادی در بین بانک ها پیشتاز هستیم، افزود: رشد منابع مالی بانک هم اکنون بیش از 117 هزار میلیارد تومان در سراسر کشور است و در استان اردبیل نیز این رقم به 2 هزار و 160 میلیارد تومان رسید.

 

وکیلی خاطر نشان کرد: اعطای وام بدون ضامن از دیگر افتخارات این بانک است که پس از استقرار دولت سیزدهم این مسئله بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و هم اکنون بیش از ۳۰ درصد وام در سطح استان بدون ضامن به مشتریان ارائه می شود البته سقف این تسهیلات تا یک میلیارد ریال است.

 

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل یادآور شد: دریافت جرایم دیر کرد برای وام ها ضروری است اما در یک اقدام انساندوستانه این مبالغ در یک کار عام المنفعه تخصیص می یابد و امسال نیز با توجه به نیاز بیماران کرونایی بیش از 8 میلیارد ریال از جرایم دیر کرد استان به ستاد کرونا استان در نظر گرفته شد تا این مبلغ برای خرید تجهیزات بیمارستان اختصاص یابد و در سال های آینده نیز این خدمات نیکوکارانه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1212564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha