زائران اربعین حسینی در پویش نماز اول وقت با هدف ترویج فرهنگ نماز شرکت کنند

حجت الاسلام مرادی با اعلام خبر برپایی پویش نماز اول وقت اربعین گفت: حضور در نماز اول وقت اربعینی در مسیر راهپیمایی اربعین نماز همدلی و صمیمیت مومنان است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» با اعلام خبر برپایی پویش نماز اول وقت اربعین به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حضور در نماز اول وقت اربعینی در مسیر راهپیمایی اربعین نماز همدلی و صمیمیت مومنان است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: نماز اول وقت یکی از مهمترین شاخصه های واقعه عاشورا بود، که با محوریت امامت امام حسین(ع) در ظهر عاشورا در شرایط سخت جنگی برپا شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نماز و ترویج فرهنگ نماز اول وقت بیان کرد: فریضه اقامه نماز جماعت در اول وقت پیام مهم واقعه عاشورا است؛ با توجه به این اصل مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین در صفوف به هم پیوسته نماز جماعت اول وقت را ادا می کنند. 

 

به گفته حجت الاسلام مرادی، به منظور ایجاد انگیزه برای حضور نمازگزاران نوجوان و جوان در مراسم نمازهای جماعت، پویش نماز اول وقت در قالب مسابقه فرهنگی به صورت عکس و غیلم در پیاده روی اربعین برپا می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز با دعوت از عموم زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: عکس های نماز در مسیر راهپیمایی اربعین در قالب یک رقابت هنری با هدف محتواسازی فرهنگ نماز ارزیابی و به نفرات برتر جوایزی اهداء می شود. 

 

گفتنی است، جوایز این دوره شامل ۵ جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای ۵ نفر اول و ۲۰ جایزه ۲ میلیون و ۵۰۰ ریالی برای ۲۰ نفر دوم است. علاقمندان آثار خود را تا ۵ مهر به آدرس noor.namaz.ir/arbaee یا به شماره تماس ۰۹۲۱۳۲۳۳۲۶۹ در فضای مجازی ارسال نمایند. 

 

کد خبر 1212570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha