قول پیگیری تولید پوشاک ایرانی اسلامی در خراسان جنوبی را داد

حجت الاسلام پیغمبری با بیان اینکه بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری سازمان اتکا اقدام به تولید پوشاک مذهبی کرده است، گفت: با وجود استقبال مردم راه اندازی تولید اینگونه پوشاک در خراسان جنوبی هم پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «سید حجت پیغمبری» امروز (13 شهریور)در دیدار با نماینده ولی فقیه استان با بیان اینکه سازمان اتکا دنبال تولید پوشاک بانوان است، اظهار داشت: با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری سازمان اتکا به سمت تولید پوشاک بانوان که افراد مذهبی به دنبال آن هستند، قدم برداشته است.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا کشور یادآور شد: با توجه به استقبال مردم با تعدادی تولید کننده وارد مذاکره شدیم و قرار است برای تولید انبوه پوشاک بانوان مانند چادر و...با توجه به ضرورت ها ورود کنیم.

 

پیغمبری از دیگر اقدامات سازمان اتکا با وجود تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تزاید نسل به تأمین جهیزیه به مزدوجین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این مهم در یکی از فروشگاههای مرکزی در تهران انجام شده است.

 

به گفته وی تأمین جهیزیه تا سقف یکصد میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 60 ماهه در دستور کار قرار گرفته است و انجام و تعمیم آن به دیگر استان ها در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه یارانه معیشتی نیروهای مسلح از 35 هزار تومان طی سه سال به 100 هزار تومان برای هر نفر رسیده است، افزود: در مناسبت های مختلف با هدف خرسند سازی نیروهای مسلح، سازمان اتکا به نیروهای مسلح عیدی می دهد و در این زمینه در عید غدیر خم هزار میلیارد تومان به خانواده نیروهای مسلح عیدی پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از فروش کالای خارجی گفت: تنها فروشگاه زنجیره ای که 100 درصد اقلام آن داخلی بوده و یک قلم کالای خارجی در آن وجود ندارد سازمان اتکا است.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا کشور با بیان اینکه امروزه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همه زمینه ها با مجاهدت های افسران در همه عرصه ها حرکت های محیر العقول دارند.

 

پیغمبری افزود: نتیجه مجاهدت های شبانه روزی سربازان ولایی وزارت دفاع باعث کسب رتبه برتر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جشنواره شهید رجایی شد.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و ... گفت: سازمان اتکا فعالیت‌های خوبی در زمینه معیشت، امنیت غذایی و تامین ملزومات مورد نیاز خانواده‌ها داشته است و در زمان اوج بیماری کرونا نه تنها تعطیل نکرد بلکه تا پاسی از شب به مردم و نیروهای مسلح خدمت رسانی انجام شد.

 

کد خبر 1212572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha