اجرای نمایش چند رسانه ای «جلوه های عاشقی» در جهرم

سروش از اجرای نمایش چند رسانه ای «جلوه های عاشقی» همزمان با ایام اربعین حسینی در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نمایش چند رسانه ای «جلوه های عاشقی» همزمان با چهلمین روز از شهادت امام حسین (ع) در شهرستان جهرم به روی صحنه می رود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این نمایش کاری از گروه هنری «منهاج» (مرکز نمایش هنری انقلاب اسلامی) در شهرستان جهرم است که در ایام اربعین حسینی اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: نمایش چند رسانه ای «جلوه های عاشقی»، با عنوان ضیافت نور، صدا و نمایش بخش هایی از واقعه عاشورا را با زیبایی های منحصر به فرد به نمایش در می آورد.

 

سروش خاطرنشان کرد: این برنامه قرار بود از دهم تا پانزدهم شهریورماه اجرا شود که به سبب حضور شهروندان در آیین پیاده روی اربعین به زمان دیگری موکول شده است.

 

وی با اشاره به زمان جدید اجرای نمایش «جلوه های عاشقی» عنوان کرد: این نمایش چهار روز پس از اربعین و از 31 شهریورماه تا چهارم مهرماه به روی صحنه می رود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم اظهار کرد: نمایش «جلوه های عاشقی» به مدت پنج روز و از ساعت 21 تا 23 شب در مجموعه ورزشی شهرداری جهرم واقع در بلوار «شهید چمران»،خیابان «سردار شهید قاسم سلیمانی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1212577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha