رزمندگان اسلام در سایه نور ولایت در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند

قاسمیان گفت: رزمندگان اسلام در سایه نور ولایت در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و وظیفه همه ما تجلیل و تکریم از این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رضا قاسمیان» امروز (13 شهریورماه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل گفت: رزمندگان اسلام در سایه نور ولایت در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و وظیفه همه ما تجلیل و تکریم از این عزیزان است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای پاسداشت خدمات رزمندگان و بازآفرینی این رویداد عظیم برای نسل آینده است تا آنها نیز جا پای شهدا بگذارند و پاسداران فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام باشند.

 

در ادامه این مراسم، سرهنگ پاسدار «جهانبخش عطایی» با بیان این مطلب که 700 برنامه با بیش از 60 عنوان مدنظر است، اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس سرمایه ایثار و شهادت کشور هستند و انتظار می رود به صورت پررنگ و در شان رزمندگان از آنها تکریم شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ویژه برنامه های خاص با هماهنگی ها نیروهای مسلح برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که رژه نیروهای مسلح از آن جمله است.

 

وی خاطر نشان کرد: تجلیل و تکریم از رزمندگان و دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، برپایی یادواره های شهدا، پیاده روی خانوادگی در شهرهای مختلف استان، برگزاری شب شعر و کارگاه های خاطره گویی از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

 

سرهنگ عطایی اعلام داشت: با توجه برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت این کنگره شهدا بیش از پیش باید مورد توجه نهادهای مختلف قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 1212581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha