کارکنان اداره کل پست اصفهان در خدمت زائرین اربعین

بومیان با بیان اینکه توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: کارکنان اداره کل پست اصفهان در ارائه خدمات به زائرین اربعین تلاش کردند و پستچی های استان تاکنون هزاران گذرنامه را به دست مردم رسانده اند.

«محمدباقر بومیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: توزیع هزاران گذرنامه زائرین اربعین در روز جمعه توسط موزعین پست استان اصفهان درب منازل و باجه های معطله پست استان انجام شده است.

 

دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست استان اصفهان اظهار داشت: توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) باعث شده در آستانه اربعین حسینی کارکنان پست استان اصفهان به صورت افتخاری روزهای تعطیل به عنوان نذر خدمت در کنار زائران اباعبدلله الحسین(ع) باشند.

 

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های اداره پست اصفهان، نخستین کاروان خودرویی شرکت ملی پست صبح جمعه یازدهم شهریور 1401 به سرپرستی دبیر ستاد اربعین این شرکت و گروهی از کارکنان شبکه پستی کشور برای برپایی موکب های خدمت رسانی و فراهم سازی بسترهای مناسب برای ارائه خدمات پستی به زائرین عتبات عالیات از مرز بین‌المللی مهران راهی کشور عراق شدند.

 

دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: بیش از صدها نفر از کارکنان شبکه پستی کشور به عنوان خادم افتخاری و در قالب کمیته های اجرایی در چند پایگاه پستی خدمت رسان در شهرهای نجف، کربلا و مسیر راهپیمایی زائرین حسینی مستقر می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال های گذشته ادارات پست در مسیرهای داخلی راهپیمایی اربعین و شهرهای مرزی به صورت خودجوش اقدام به برپایی موکب و پذیرایی از زائرین می کردند، افزود: شرکت ملی پست امسال با تشکیل ستاد اربعین به صورت نظام مند، اقدامات و فعالیت های شایان توجهی در تکریم زائرین حضرت سیدالشهدا در قالب «پویش نذر خدمت» ارائه خواهد داد.

 

گفتنی است در راهپیمایی اربعین امسال، خادمان اعزامی شرکت ملی پست در  موکب های مستقر در کربلا و نجف با لباس خدمت و برای ارائه  خدمت پست یافته و تحویل اشیاء و مدارک مفقود شده زائرین حاضر و ارائه خدمت می کنند.

 

خاطر نشان می شود گروه ویژه ای از کارشناسان روابط عمومی شرکت ملی پست نیز با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجاری برای اطلاع رسانی و پوشش خبری این رویداد عظیم فرهنگی و مذهبی عازم کربلای معلی خواهند شد.

کد خبر 1212588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha