فعالیت موسسه مسکن، عمران و اجتماعی در زمینه محرومیت زدایی

حبیب‌زاده گفت: موسسه مسکن، عمران و اجتماعی در زمینه محرومیت زدایی در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، جلسه مشترک مدیر عامل موسسه مسکن، عمران و اجتماعی کشور«مجتبی حبیب زاده» با فرمانده سپاه ناحیه فومن، رضوانشهر و رودبار در خصوص پروژه‌های عمرانی، اجتماعی، آموزشی و همچنین مسکن بسیجیان در تهران برگزار شد.

 

در این جلسه «مجتبی حبیب زاده مقدم» به معرفی موسسه و بیان اهم فعالیت ها، ماموریت ها و سوابق این موسسه پرداخت و اظهار کرد: این موسسه آمادگی دارد تا در زمینه محرومیت زدایی در استان انقلابی گیلان با تمام ظرفیت وارد عمل شود.

 

مدیر عامل موسسه مسکن، عمران و اجتماعی کشور با اشاره به توافقات انجام شده با وزارت راه و شهرسازی افزود: درحال حاضر موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج بعنوان یک بازوی اجرایی دولت در طرح نهضت ملی مسکن در حال خدمت‌رسانی است و در استان هایی نظیر خراسان جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران، سمنان و … مشغول انجام پروژه های آماده سازی اراضی این طرح عظیم ملی می‌باشد.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد تا با هم افزایی موسسه و سپاه استان گیلان، محرومیت از چهره این استان پاک شود.

 

در ادامه «محسن جعفری» با بیان اینکه سپاه ناحیه فومن به جد همراه و پشتیبان موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در این استان خواهد بود تصریح کرد: امید است این موسسه در گیلان منشا برکات و خدمات کارا و اثرگذار در رفع محرومیت باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای پروژه‌های عمرانی عام المنفعه در شهرستان فومن یکی از موضوعات مهم پیش روی این ارگان است.

کد خبر 1212684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha