بچه های طلاق گرفتار آسیب های اجتماعی

سردار میرحیدری گفت: فرزندان خانواده های طلاق گرفتار آسیب های اجتماعی شده و کشی به نیازهای آنان رسیدگی نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سردار «محمدرضا میرحیدری» ظهر امروز (یکشنبه ۱۳ شهریور) در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان اظهارداشت: بررسی محل های پاتوق و ناهنجاری های اجتماعی در کلانشهر اصفهان نشان می دهد که ۷۳ درصد از نوجوانان و جوانان مشغول در این شرایط فرزندان طلاق هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: برخی از فرزندان طلاق گرفتار آسیب های اجتماعی شده اند و کسی به نیازهای آنان رسیدگی نمی کند و برای کاهش ناهنجاری ها و نجات آنان به مشارکت بین بخشی نیاز است.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت فرهنگی گذر چهارباغ گفت: کسبه این محیط برای مقابله با ناهنجاری ها و ارتقا فرهنگی همکاری کنند.

سردار میرحیدری اضافه کرد: اوضاع مشکلات اجتماعی این گذر بهتر  شده اما پاتوق ها به بخش های دیگر شهر رفته که نیازمند اصلاح و رفع چالش است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت نابسمان فرهنگی برای شهر اصفهان زیبنده نبوده و نیاز به همکاری و مشارکت جمعی است.

سردار میرحیدری به وضعیت معیشت و زندگی ماموران پلیس اشاره کرد و گفت: حقوق و مزایای کارکنان ناجا پاسخگوی نیازهای زندگی آنان نبوده و مسکن جز اولویت های آنان است.

وی با بیان اینکه نزدیک به چهار هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی مسکن ندارند، تصریح کرد: تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای احداث مسکن از سال ۸۸ روی میز شورای شهر و شهرداری مانده و امروز در قالب تفاهم نامه به نتیجه رسید.

به گفته رئیس پلیس استان اصفهان در قالب این تفاهم‌نامه هزار واحد مسکن برای کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان احداث می شود.

کد خبر 1212692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha