لزوم تسریع در رفع نواقص موجود در پایانه‌های مرزی

دهقانی در بازدید پایانه مرزی چذابه گفت: خدمت‌رسانی به زوار و مردم در این ایام نباید دچار نقص شود و چنانچه مشکلی وجود دارد باید در رفع آن تسریع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی دهقانی» امروز در بازدید از پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: در این حرکت بزرگ معنوی، هم زحمات مردم و موکب‌داران که میزبان مردم هستند و هم زحمات نهادهای خدماتی قابل تقدیر است.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان از تلاش‌ فرماندهی انتظامی استان برای تامین امنیت مرزها قدردانی کرد و با بیان اینکه این امنیت باید در طول سال استمرار داشته باشد افزود: خدمت‌رسانی به زوار و مردم در این ایام نباید دچار نقص شود و چنانچه مشکلی وجود دارد باید در رفع آن تسریع کرد.

 

وی با تاکید بر انجام برخی خدمات اضافه کرد: محل پارک خودروها باید به صورت مستمر و در راستای جلوگیری از سرقت و هرگونه خسارت مورد پایش قرار گرفته و زائرین به سمت پارکینگ‌ها هدایت شوند.

 

دهقانی ضمن تشریح خدمات دستگاه قضایی عنوان کرد: علاوه بر استقرار شعب کشیک قضایی در پایانه‌های مرزی جذابه و شلمچه، شعبه پزشکی قانونی نیز در کنار مراکز درمانی و بهداشتی مستقر شده است.

 

وی بر استقرار خودروهای ویژه جهت حفظ مسیرهای مواصلاتی تاکید کرد و ادامه داد: تهیه یک بولتن خبری برای اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت مرزها و مسیرهای تردد زوار یکی از ضروریات تا بازگشت کلیه مسافرین از عراق است که انتظار می‌رود مورد توجه ویژه ستاد اربعین قرار گیرد.

 

کد خبر 1212702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha