امنیت زوار مهم‌ترین دغدغه دستگاه قضایی است

جعفری چگنی گفت: امنیت زوار مهم‌ترین دغدغه دستگاه قضایی است و در این راستا باید اقدامات لازم در خصوص برقراری امنیت، تامین روشنایی، استقرار مراکز خدمات رفاهی و درمانی با قید فوریت انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق جعفری چگنی» امروز در نشست ستاد اربعین که در جاشیه بازدید از مرز چذابه برگزار شد، با بیان اینکه امنیت زوار مهم‌ترین دغدغه دستگاه قضایی است اظهار کرد: در این راستا مرخصی به محکومان جرائم خشن و سرقت تا پایان ماه صفر لغو شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان اضافه کرد: باید اقدامات لازم در خصوص برقراری امنیت، تامین روشنایی، استقرار مراکز خدمات رفاهی و درمانی با قید فوریت انجام شود.

 

وی بر رفع مشکلات جاده‌ای مسیر زائران اربعین توسط راهداری استان تاکید کرد و افزود: توجه به حقوق عامه و حل مشکلات در تمام سال ضروری است اما در این ایام با عنایت به حجم بالای تردد زوار ضروریست که توجه ویژه‌ای به رفع نواقص جاده‌ای در مسیر تردد زائران اربعین شود.

 

جعفری چگنی همچنین از پیگیری تکمیل زائر سرای دشت آزادگان خبر داد و تصریح کرد: یکی از وظایف دادسرا پیگیری حقوق عامه است و دستگاه قضایی اجازه نمی‌دهد اموال بیت‌المال بلاتکلیف بماند.

 

کد خبر 1212703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha